160 milionów . !

Siemkaaa . < 3
Tu Cuteper'ka . < 3

Na naszym kochanym stardoll mamy już 160 milionów użytkowników . !
To rekordowe ilości zalogowanych ja jakiejkolwiek stronie do grania online . ! A pewnie nawet nie tylko online - poprostu NAJWIĘCEJ OSÓB . ! < 3
Ahhh, jestem dumna ,że jestem w tej 160 milionówce . ; D 
Teraz mogę mówić ,że jestem 1 na ponad 160 milionów . : p

Co odnawiam stronę to o kilkadziesiat wiecej uzytkownikow. ; D
Fajnie by bylo jakby byly jakies darmowki z tej okazji  . . .

Świętujecie jakoś z tej okazji . ? 
Myślicie ,że kiedyś dobijemy do MILIARDA . ?
Ja byłam na imprezie . ; D
 
Dbr, to tyle , pa . ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Stardoll Między Nami © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects