Loteria

Elo ( Cuks )  <3
Mam dla was pierwszą loterię .!


A pytanie brzmi : Jak ona się nazywa.?
I z jakiego / ej   bajki / serialu ją kojarzysz .?

nagroda to - coś z gift shop
dla pierwszej osoby która dodała komentarz z poprawną odpowiedzią .!<3

powodzenia .!!!
pa ; 3


Ema :*
Tu Cukierek (ponownie xD)
Chodzi o to że wspaiała "stokrotka011" dobrze odpowiedziała na pytanie.!!!
Serdecznie jej dziękuje za zaangażowanie.! 
Odwiedziłam jej pokój i zobaczyłam cudny czarno czerwono różowy wystrój , bardzo mi się tam podoba .! Więc dałam jej prezenty zgodne z jej kolorystyką pokoju . Czyli :
<sorki że takie małe ;//>
Poduszkę ze sklepu "kitsch" nie droga ale miałam nagły problem z funduszami ; //
Myśle że nagroda była ok .

Ponieważ dołączyłam do niej to :
Kolejna poduszka.! w kształcie serduszka 
Również w barwach pokoju .
tak wygląda jej pokój :
5/5

Teraz pytanie do stokrotki (o ile to zobaczy ; d)
Podoba Ci się ta nagroda / y .?
Zapraszam do brania udziału w konkursach bo warto .!!!
Pozdro dla ciebie stokrotko .!

Paaa :** <3

1 komentarz:

  1. Jest to Debby Ryan,kojażąca mi się z filmem ,,Jessie'' w którym grała Jessie.
    Stokrotka011

    OdpowiedzUsuń

 
Stardoll Między Nami © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects