Kolorowy zew makijażu .

HelloŁ bejbeee . ; d Tu znowu Cuteper . 

Tym razem w PORADNIKU O MAKIJAZU  .! ^^
Może ten z toturial'u nie bd ,aż tak podobny do tego z w.w. obrazka, ale robiłam na szybko :c
Taki kolorowy , ale ciemny :D  W sam raz na rozpoczynającą się wiosnę . 

Ojej , teraz dopiero dodałam obrazek i ten wynik końcowy z instrykcji jest zupełnie inny X.x
Ale podobny X D
W kazdym razie poradzicie sb , jak bd chcieli taki wql zrobic . ; )

Zaczynamy . ! ^^


Instrukcja : 










To by byo na tyle i mam nadzieje ,ze sie podobalo ,bo bardzo sie z tym meczylam .

Piszcie czy chcecie wiecej moich makijazy . ; D

Pa . ! : *

1 komentarz:

  1. Mnie się podoba,ale niestety nie mam takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

 
Stardoll Między Nami © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects