Poradniki o makijażu .!

Ema  : D
Mam dla was poradniczek o makijażu .
Ten styl makijażu niekoniecznie
spodoba się wszystkim bo np. mi on nie odpowiada : P . 


Krok 1 . :


Naprowadź na powieki czarny cień bardzo malo (krótko - nie może on dotykać  brwi ale duużo niżej  xD. )


O tak :


Krok 2 . :

Teraz weź zielony cień do oczu w kredce .


I pomaluj nią  powieki /zamalowując czarny cień do powiek . 
 Mniej więcej tak : 




Krok 3 . :
Teraz pomalujemy rzęsy KRÓTKĄ maskarą (pogrubiającą) .


O tak :





Krok 4 . :


W tym momencie wykonujemy tą samą czynność co wcześniej z długą maskarą (wydłużającą) . 

W ten sposób :









Krok 5 i 6 . :


Te kroki pokazałam razem iż są to zabiegi końcowe .
Trzeba pomalować jak się tylko chce usta i można policzki : ) . 


Np . tak : 





Dla przykładu zrobiłam też taki -


To już koniec pokazałam wszystkie czynności po kolei .
A no i ostatnia sprawa - makijaż był wykonywany na CuteperSTARDOLL . 
Wszystkie kosmetyki są ze sklepu " DOT "


 
  (PS.WIEM ŻE NA ZDJ. JEST LINK SSEJKI   ALE JA GO KIEDYŚ PISAŁAM ; D I JA NAPISAŁAM TEN PORADNIK JAK I WYKONAŁAM ZDJĘCIA / OBRAZKI .!!!)

+
Coś do policzków

+

Coś do ust 
=
Super makijaż



Pa pa ; ** 

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż,tylko brzydki kształt oczu. :(

    OdpowiedzUsuń

 
Stardoll Między Nami © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects