Darmowe 50 starmonet .!

Elo tom ja Cuks
zapraszam do naszej 1 darmówki .
Wow można zarobić darmowe 50 sm .! 
Naprawdę działa próbowałam na wielu kontach .!!!


1.Wejdź na  :  ubertunnel.com .
2. W okienko wpisz : stardoll.com
3.Zaloguj się na swoje konto .
4. W okienku na górze wpisz : http://www.stardoll.com/en/campaigns/dove/quiz.php
5.Kliknij w zdjęcie które pokazałam na obrazku 
6.Odpowiedz na wszystkie pytania (14).
7.Napisz coś w białym polu (ja raz nie miałam bialego pola wiec się porostu wylogowałam i zalogowałam jeszcze` raz i okazało się że zadziałało ; P)
8.Kliknij Sumbit . 
9 . Gotowe po kolejnym zalogowaniu otrzymasz starmonety .!


Podpowiedź do punktu 4 : 




 zrobicie .?
pa pa ... : ***

2 komentarze:

 
Stardoll Między Nami © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects